zondag 24 april 2011

Boventoon weekend deel 3

Een keer paar jaar reis ik met mijn vrienden naar een vrijstaand vakantiehuisje ergens in Nederland om te werken aan beats, raps, tracks en het album.

Zondag 24-04 - Dag 3
Brak wakker geworden. Maar inmiddels wel weer opgeknapt dankzij een goed ontbijt van Snoop en Senseo koffie. Gisteren zijn de nodige tracks opgenomen en de nodige beats gemaakt. Daarnaast zijn er een aantal concepten bedacht.

Ik ben zeer positief over "Big Macs & Bananen". Deze track heb ik gisteren opgenomen. De beat is heel hard geworden en de verses passen er goed bij. Ik denk dat deze track binnenkort te horen zal zijn op het nieuwe Sluwe Voszz (& Noot) album.


Vandaag staat in het teken van spijkers met koppen. Op het moment van schrijven, staan we op het punt de track "Pijn" op te nemen. Iedereen heeft zijn verses af en de beat is een enorme klapper van Nootjepaps. Dé beat heet "Sloopdrang" en dat is ook precies wat je wilt doen als je de beat hoort, iets slopen.

Zometeen ga ik werken aan het concept "Ik kan niet slapen" op wederom een keiharde Nootjepaps banger. Dit belooft nog wat voor de liveshows.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten