vrijdag 22 april 2011

Boventoon weekend deel 1

Een keer paar jaar reis ik met mijn vrienden naar een vrijstaand vakantiehuisje ergens in Nederland om te werken aan beats, raps, tracks en het album. Zo ook dit jaar. Aanwezig dit jaar zijn Noot (rapper/producer), Centiment (producer), Mighty Mexoi (gitarist/producer), Dubbele Dee (dj/producer), Snoop (toetsenist/producer) & ondergetekende als rapper. Samen vormden we ooit Boventoon, dus vandaar het Boventoon weekend. Het doel? Muziek maken from scratch. Elkaar voeden met creativiteit. Op naar dope tracks!

Vrijdag 22-04 - Dag 1
We zijn net aangekomen in het huisje. In Veerle, provincie Zeeland. In de wijde omgeving is geen levende ziel te bekennen, dus dat betekent dat we tot diep in de nacht doorkunnen. De hele set up staat nu en Noot is bezig de eerste beat van het klappen.


Ik ben nu vooral wat concepten aan het uitdenken op Noot & Cent beats die nog op mijn usb-stick staan. Op die manier kunnen we snel en efficient werken dit weekend en hoeven we niet te lang stil te staan.

Dit weekend beschikken we over 4 laptops, 1 PC en nog wat telefoons. Iedereen kan dus tegelijk werken. Ik heb er zin in en ga nu gelijk aan een lyric werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten