zaterdag 23 april 2011

Boventoon weekend deel 2

Een keer paar jaar reis ik met mijn vrienden naar een vrijstaand vakantiehuisje ergens in Nederland om te werken aan beats, raps, tracks en het album.

Zaterdag 23-04 - Dag 2
Het is het begin van de middag als ik dit schrijf, maar het voelt nog als ochtend. Gisternacht, nee ochtend zijn we tot 6 uur doorgegaan. Op een ille Noot & Dubbele beat zijn Mighty, Noot, Cent en ik tekeergegaan met raps. Snoop nam de zang in het refrein voor zijn rekening. Om 6 uur stonden alle takes erop. Tot die tijd zijn we meermalen stuk gegaan. Zowel stuk als in lachen, als stuk als in dronken. Een prima weekend, die een keiharde banger heeft opgeleverd. Mighty is deze op het moment van schrijven aan het afmixen.

Noot, Snoop en ik werken nu aan de track Big Macs & Bananen. De lyrics hiervan bestonden al en heb ik net een beetje herschreven. Daarnaast heb ik er een derde verse aan toegevoegd. Het couplet is qua beat nu af en Noot & Snoop buigen zich over het refrein.



Cent zit in de tuin te werken aan lyrics op zijn eigen beat. Het is immers lekker weer, dus buiten zitten is geen straf. Ik zit binnen en ga zometeen aan de slag met het recorden van mijn raps. Pfff. Die beat begint doper en doper te worden, terwijl ik hier zit. Deze zou zomaar mijn aankomende album kunnen gaan halen.

Wat er verder nog op de planning staat, weet ik niet. We laten ons leiden door de inspiratie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten