zaterdag 1 januari 2011

2011 in this bitch

Nieuwe shit on the way

En dan is het ineens 2011. Als ik terugkijk naar 2010 lijkt het net of ik niets gedaan heb. Als Sluwe Voszz dan. Tuurlijk; ik heb iedere week House Of Hip Hop Radio gedaan op 538Juize en tuurlijk; ik heb gewoon keihard gewerkt. Ik heb alleen niets gedropt. En dat was eigenlijk wel het plan.

In 2011 moet het echt gaan gebeuren. Mijn nieuwe album.

In de laatste week van 2010 heb ik samen met mijn homie, producer en soms partner op de mic Noot naar alle tracks gekeken, darlings gekilld en een selectie gemaakt van de beste tracks. Deze selectie vormt nu een soort voorlopig album. Het zou kunnen dat hier nog tracks bij komen, of dat er eventueel nog wat verdwijnt, maar de schets is er. De komende maand zullen we het geheel verder vormgeven en gaan schaven + de puntjes op de i gaan zetten creatief gezien. Dan moet het geheel nog langs de homies Mr. Ghostman, Mighty Mexoi & Centiment. Pas als zij het dope vinden, kan alles gefinalized worden.

Hierna moet alles nog opgenomen, gemixt en gemasterd worden. Dit zal ongetwijfeld de grootste klus zijn. Een definitieve datum is er dus nog niet, maar weet dat ik gedreven ben die shit af te maken en te gaan releasen. I need to! Ik krijg tegenwoordig meer hyves/twitter/facebook-toevoegingen vanwege mijn werk bij 538Juize dan vanwege mijn raps. Dat kan natuurlijk niet.

I'm a MC.

Er zullen binnenkort ook wat eerste tracks "gelekt" gaan worden. Gewoon omdat het kan.

Keep you posted!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten