donderdag 24 maart 2011

Harde shit => OFWGKTA

Misschien ben ik wat laat, maar ik heb iets dopes ontdekt: Odd Future Wolf Gang Kill Them All oftewel OFWGKTA oftewel Odd Future. Deze crew uit LA doet de laatste behoorlijk wat stof opwaaien en wordt zelfs vergeleken met Wu-Tang. Dit komt door hun harde optredens, de mystiek die rond de groep hangt en hun eigen stijl. Odd Future heeft in totaal 10 leden, waaronder 3 producers, 1 zanger en 6 rappers, waarvan Tyler the Creator & Hodgy Beats momenteel de meeste bekendheid genieten. En de shit die ik vanavond op internet heb gevonden, vind ik fuckin hard!

Check hier een optreden van OFWGKTA (Tyler the Creator & Hodgy Beats op de mic) bij de show van Jimmy Fallon met The Roots als begeleidingsband:


En check hier het optreden van OFWGKTA bij de MTV Woodie Award show. Deze shit is hard, harder, hardst:


En dit is de nieuwe single van Tyler the Creator getiteld Yonkers:


Op 10 mei komt het album "Goblin" van Tyler the Creator uit en tot die tijd kun je op oddfuture.com alle tot nu toe uitgebrachte mixtapes en albums downloaden. Niet alles is even goed qua kwaliteit, maar van alle nieuwe shit verwacht ik echt veel.

WOLF GANG!
GOLF WANG!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten